Продавець 💥 ALL-BABY - інтернет - магазин товарів для дітей розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1483 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 14.05).

Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢📢 🪐 ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІН ✏️ Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів». ✔️ Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем. ✔️ Умови повернення для товарів належної якості У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером за номером телефону, вказаним на сайті та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Повернення здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта" за рахунок Відправника. Повернення має бути належної якості: • - товарна упаковка не пошкоджена; • - повна комплектація; • - відсутні будь-які механічні пошкодження; • - немає слідів користування. Повернення коштів відбувається: • - переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання товару. ❗ ❗ ❗ Група товарів, що входять до Додатка №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 - поверненню та обміну не підлягають! ✔️Умови повернення товарів неналежної якості • У разі отримання товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером за номером телефону, вказаним на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або повернення. • При отриманні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар – розмір знижки обговорюється індивідуально. • У разі виявлення недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. • Повернення здійснюється за рахунок одержувача та виключно доставкою "Нова пошта". • Магазин сплачує доставку товару лише у разі виявлення браку та відмови від отримання на відділенні пошти. ❗ Повернення коштів відбувається: • - переказом коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання товару. ❗❗❗ Заміна товару неналежної якості відбувається протягом 48 годин після отримання обмінного товару. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну (Додаток №3 постанови Кабінету Міністрів України)

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner