Продавець 💥 ALL-BABY - інтернет - магазин товарів для дітей розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1838 відгуків
promo_banner
Кошик

Обмін і повернення товару

Шановні покупці! Інформація до обов'язкового ознайомлення.

 

  1. Звертаємо Вашу увагу на те, що наша компанія перевіряє товар перед відправкою (правильність моделі, комплектація, працездатність - все що можливо перевірити без розтину запаяних заводських упаковок) і страхує його на повну вартість.
  2. Просимо Вас Обов'язково при будь-якому способі оплати: повна оплата за товар або післяплата - приділити 5-10 хвилин свого часу на пошті, і перевірити отриманий товар.
  3. Візьміть з собою все, що необхідно для перевірки - батарейки, викрутку і т. д. (наш менеджер завжди готовий підказати і проконсультувати з цього питання).
  4. Так як йде доставка, транспортування - товар повинен бути Вами оглянутий і перевірений на пошті, обов'язково пам'ятайте, пред'явити претензію поштою Ви можете ТІЛЬКИ з відділення пошти).
  5. При отриманні товарів у відділенні транспортної компанії обов'язково перевіряйте його на наявність пошкоджень у присутності представників даної компанії, так як перед відправкою ми ретельно(!) перевіряємо весь товар на наявність пошкоджень і страхуємо запропонований товар.
  6. При виявленні ушкоджень у відділенні транспортної компанії складайте акт (у присутності співробітника пошти) і зв'язуйтеся з нами. Наш менеджер завжди проконсультує Вас і допоможе.

 

Також, перевіряйте отриманий Вами товар на пошті на такі критерії:

  • Чи той товар прийшов Вам, що Ви замовляли.
  • Комплектацію товару.
  • Правильність забарвлення, розміру товару.
  • Працездатність товару.

 

УВАГА!!!

Транспортні компанії і магазин дитячих товарів «ALL-BABY» не приймає претензій (з приводу ушкоджень і не працездатності), якщо Ви не перевірили товар при отриманні на відділенні пошти.

 

Вам може не сподобається товар при огляді на пошті - не біда!!!

 

Якщо на пошті при отриманні Ви подивилися товар і він Вам не підійшов по ряду причин - Ви його можете надіслати нам назад (доставка товару за рахунок покупця).
Повернення грошових коштів відбувається протягом 1-2 днів після отримання та перевірки товару.

 

Товар, що вимагає збірки

 

  • Ми розуміємо, що зібрати габаритний товар на пошті - нереально, тому для таких замовлень робимо виняток щодо комплектації. На пошті Ви повинні перевірити цілісність упаковки товару всередині (його частин).
  • Претензії з приводу нестачі комплектуючих приймаються протягом 1 дня після отримання товару (без урахування дня отримання).
  • У таких випадках, наша компанія дошлет відсутню деталь за свій рахунок.

 

Товари виключення

 

  • Конструктори - підлягають обміну/повернення до відкриття і порушення заводської упаковки (у разі недостачі деталей, претензії направляються на завод виробника). Магазин не може нести відповідальність за комплектацію товару, всередині запаяній заводської упаковки.
  • Надувні вироби - товар, який неможливо перевірити перед відправкою і не підлягає обміну/повернення.



ДЕТАЛЬНІШЕ про НАДУВНІ ВИРОБИ

  • В рамках гарантійних зобов'язань заміна надувного виробу здійснюється тільки за умови наявності заводського браку.
  • Виробники надувних виробів Intex, BestWay забезпечують надзвичайно високий рівень контролю якості. Кожен виріб ретельно перевіряється і тестується перед тим, як відправити товар на упаковку.
  • Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» надувні вироби НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ обміну та поверненню.
  • Виняток становить наявність у виробі заводського браку.

 

Перевірка наявності заводського браку

Заводський брак є: при першому огляді товару (не накачуючи) присутній несклейка швів.

Не є заводським шлюбом:

  • розриви по шву - це ідеально рівна стріла, яка виникає від перекачування, внаслідок чого, виріб "проривається". Як правило, утворюється біля шва, дублюючи його;
  • прокол. Всі товари проходять перевірку на герметичність. Продаючи роками надувну продукцію, ми впевнено можемо підтвердити, що така проблема як "прокол" відсутня.
  • розриви внутрішніх перетинок (деформація форми внаслідок ушкоджень зсередини). Причина такої проблеми, може стати перекачування, стрибки на надувному виробі. Приклад: накачавши товар до межі, ви залишили його на сонечку, біля каміна і т. д. Як наслідок повітря всередині розширюється, результат - лопають перегородки, матеріал.

 

Те, що Ви купуєте товар в нашому інтернет-магазині, означає, що Ви ознайомлені з правилами експлуатації надувних виробів, і в разі їх недотримання умов перевірки, претензії ми не приймаємо.


ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!!!

- Приймаючи наші умови та умови торгівлі надувними виробами кожен покупець іде на ризики щодо тріщин, дірок та проколів.

- Жоден магазин не може прийняти назад надувний товар, отриманий з відділення транспортної компанії, оскільки магазин не бачить стану коробки, цілісність упаковки тощо.

- після надуття виробу, виявлення проколу, тріщини по швах через перекачування виробу тощо. - магазин не може відповідати. Це специфіка надувних виробів.


- ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ НАДУВНИХ ВИРОБІВ можливий тільки до НАДУВАННЯ товару та розкриття заводської упаковки!!!
 

ОФОРМЛЯЮЧИ ЗАМОВЛЕННЯ НА НАШОМУ САЙТІ, ВИ ПРИЙМАЄТЕ УМОВИ РОБОТИ НАШОГО МАГАЗИНУ І ПРЕТЕНЗІЙ НЕ МАЄТЕ

 

ПРИЄМНИХ ВСІМ ПОКУПОК :)))

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner