Обмін і повернення товару
Шановні покупці! Інформація до обов'язкового ознайомлення.
- Звертаємо Вашу увагу на те, що наша компанія перевіряє товар перед відправкою (правильність моделі, комплектація, працездатність - все що можливо перевірити без розтину запаяних заводських упаковок) і страхує його на повну вартість.
- Просимо Вас Обов'язково при будь-якому способі оплати: повна оплата за товар або післяплата - приділити 5-10 хвилин свого часу на пошті, і перевірити отриманий товар.
- Візьміть з собою все, що необхідно для перевірки - батарейки, викрутку і т. д. (наш менеджер завжди готовий підказати і проконсультувати з цього питання).
- Так як йде доставка, транспортування - товар повинен бути Вами оглянутий і перевірений на пошті, обов'язково пам'ятайте, пред'явити претензію поштою Ви можете ТІЛЬКИ з відділення пошти).
- При отриманні товарів у відділенні транспортної компанії обов'язково перевіряйте його на наявність пошкоджень у присутності представників даної компанії, так як перед відправкою ми ретельно(!) перевіряємо весь товар на наявність пошкоджень і страхуємо запропонований товар.
- При виявленні ушкоджень у відділенні транспортної компанії складайте акт (у присутності співробітника пошти) і зв'язуйтеся з нами. Наш менеджер завжди проконсультує Вас і допоможе.
Також, перевіряйте отриманий Вами товар на пошті на такі критерії:
- Чи той товар прийшов Вам, що Ви замовляли.
- Комплектацію товару.
- Правильність забарвлення, розміру товару.
- Працездатність товару.
УВАГА!!!
Транспортні компанії і магазин дитячих товарів «ALL-BABY» не приймає претензій (з приводу ушкоджень і не працездатності), якщо Ви не перевірили товар при отриманні на відділенні пошти.
Вам може не сподобається товар при огляді на пошті - не біда!!!
Якщо на пошті при отриманні Ви подивилися товар і він Вам не підійшов по ряду причин - Ви його можете надіслати нам назад (доставка товару за рахунок покупця).
Повернення грошових коштів відбувається протягом 1-2 днів після отримання та перевірки товару.
Товар, що вимагає збірки
- Ми розуміємо, що зібрати габаритний товар на пошті - нереально, тому для таких замовлень робимо виняток щодо комплектації. На пошті Ви повинні перевірити цілісність упаковки товару всередині (його частин).
- Претензії з приводу нестачі комплектуючих приймаються протягом 1 дня після отримання товару (без урахування дня отримання).
- У таких випадках, наша компанія дошлет відсутню деталь за свій рахунок.
Товари виключення
- Конструктори - підлягають обміну/повернення до відкриття і порушення заводської упаковки (у разі недостачі деталей, претензії направляються на завод виробника). Магазин не може нести відповідальність за комплектацію товару, всередині запаяній заводської упаковки.
-
Надувні вироби - товар, який неможливо перевірити перед відправкою і не підлягає обміну/повернення.
ДЕТАЛЬНІШЕ про НАДУВНІ ВИРОБИ
- В рамках гарантійних зобов'язань заміна надувного виробу здійснюється тільки за умови наявності заводського браку.
- Виробники надувних виробів Intex, BestWay забезпечують надзвичайно високий рівень контролю якості. Кожен виріб ретельно перевіряється і тестується перед тим, як відправити товар на упаковку.
- Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» надувні вироби НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ обміну та поверненню.
- Виняток становить наявність у виробі заводського браку.
Перевірка наявності заводського браку
Заводський брак є: при першому огляді товару (не накачуючи) присутній несклейка швів.
Не є заводським шлюбом:
- розриви по шву - це ідеально рівна стріла, яка виникає від перекачування, внаслідок чого, виріб "проривається". Як правило, утворюється біля шва, дублюючи його;
- прокол. Всі товари проходять перевірку на герметичність. Продаючи роками надувну продукцію, ми впевнено можемо підтвердити, що така проблема як "прокол" відсутня.
- розриви внутрішніх перетинок (деформація форми внаслідок ушкоджень зсередини). Причина такої проблеми, може стати перекачування, стрибки на надувному виробі. Приклад: накачавши товар до межі, ви залишили його на сонечку, біля каміна і т. д. Як наслідок повітря всередині розширюється, результат - лопають перегородки, матеріал.
Те, що Ви купуєте товар в нашому інтернет-магазині, означає, що Ви ознайомлені з правилами експлуатації надувних виробів, і в разі їх недотримання умов перевірки, претензії ми не приймаємо.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!!!
- Приймаючи наші умови та умови торгівлі надувними виробами кожен покупець іде на ризики щодо тріщин, дірок та проколів.
- Жоден магазин не може прийняти назад надувний товар, отриманий з відділення транспортної компанії, оскільки магазин не бачить стану коробки, цілісність упаковки тощо.
- після надуття виробу, виявлення проколу, тріщини по швах через перекачування виробу тощо. - магазин не може відповідати. Це специфіка надувних виробів.
- ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ НАДУВНИХ ВИРОБІВ можливий тільки до НАДУВАННЯ товару та розкриття заводської упаковки!!!